Využití digitálního marketingu pro zvýšení členství a zapojení klientů ve fitness studiích – Lesja Honsová
Lesja Honsová
Bakalářská práce
Využití digitálního marketingu pro zvýšení členství a zapojení klientů ve fitness studiích
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu využití digitálního marketingu pro zvýšení členství a zapojení klientů ve fitness studiích. V rámci práce byly využity kvantitativní a kvalitativní metody, včetně dotazníkového šetření a SWOT analýzy, k získání dat od respondentů z různých fitness center. Hlavní zjištění identifikují klíčové faktory, které ovlivňují zájem o fitness služby, a hodnotí efektivitu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on analyzing the use of digital marketing to increase membership and engagement in fitness studios. The study employed both quantitative and qualitative methods, including surveys and SWOT analysis, to gather data from respondents across various fitness centers. Key findings identify crucial factors influencing interest in fitness services and assess the effectiveness of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pzsv8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HONSOVÁ, Lesja. \textit{Využití digitálního marketingu pro zvýšení členství a zapojení klientů ve fitness studiích}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/lu53p0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan