Branding v politike - prípadová štúdia SaS – Mgr. Klára Niková
Mgr. Klára Niková
Bachelor's thesis
Branding v politike - prípadová štúdia SaS
Branding in Politics: SaS as a Case Study
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the concept of branding in politics, which is applied on the Slovak political party Freedom and Solidarity (SaS). The teorethical part is dedicated to the importance of branding and brands in politics. The empirical part deals with the theory of attributes of successful brands by Catherine Needham. Those are identified in the case of studied party in order to answer the …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá konceptom brandingu v politike, ktorý je aplikovaný na slovenskú politickú stranu Sloboda a Solidarita (SaS). Teoretická časť je venovaná významu brandingu a značiek v politike. Analytická sa opiera o teóriu atribútov úspešnej značky definovaných Catherine Needham. Tie sú identifikované v prípade SaS s cieľom odpovede na výskumnú otázku týkajúcu sa rozdielov v sebapochopení …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w1mlv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2014
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
International Territorial Studies / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Sloboda a Solidarita – analýza politickej strany z pohľadu liberalizmu
Veronika Šulková -
Nové politické strany v ČR a SR- Věci veřejné a Sloboda a Solidarita
Magdalena VALENTOVÁ -
Analýza slovenské politické strany Svoboda a Solidarita
Marek Vandrák -
Analýza fenoménu vzniku nových politických stran. Komparace Věcí veřejných a Slobody a Solidarity
Sandra PETRÁŠOVÁ -
Analýza a porovnání marketingových kampaní parlamentních politických stran s využitím principů business marketingu
Šimon Vontorčík -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá