Bc. Gisela Lapáčková

Bachelor's thesis

Využití marketingu ve veřejném a neziskovém sektoru

The implementation of the marketing in public and non-profit sector
Anotácia:
Tato práce pojednává o marketingu jako důležité součásti procesů řízení ve strategických veřejných podnicích. Sociální funkce vyplývající z vlastnictví podniků státem by měla být v zásadě pojímána z hlediska zájmu občanů. Proto práce mapuje všech 7 P marketingového mixu služeb za účelem zjistit, zda-li se prakticky přizpůsobily účelům, pro něž byly založeny. Jedním ze záměrů je představit specifika …viac
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to introduce an overview of actual marketing tools and trends in strategic public utilities. This work is based on 7 P core methods of services marketing and other issues associated with their society mission. The questionnaire analysis, based on data obtained from public utilities, permits the objektive evaluation and comparison of managing service parameters …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedúci: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration