Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s. – Veronika Zajaczová
Veronika Zajaczová
Master's thesis
Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s.
Marketing Strategy and Title Distribution in Bontonfilm, a. s.
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s. je popsat činnost marketingové komunikace. Konkrétně jde o zvolené nástroje propagace, které společnost využívá při své činnosti. Druhá kapitola nahlíží do historického vývoje a vzniku samotné společnosti Bontonfilm, a. s. a popisuje tři odvětví distribuce, kterými společnost disponuje …moreAbstract:
The goal of dissertation on marketing strategy and title distribution in Bontonfilm, a. s. describe the activities of marketing communications. Specifically, the chosen tools of promotion which Bontonfilm uses in its activities. The second chapter looks to the historical development and the formation of Bontonfilm. There are three parts of distribution in the company, it’s videodistribution, cinema …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113793
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: Jana Gibarti
- Reader: Vlasta Humlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJACZOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s.}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/lumtuf/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech