Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní. – Bc. Gabriela Kostková
Bc. Gabriela Kostková
Diplomová práce
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
How exposure to English outside the classroom via films and TV series together with learning English pronunciation at school affects pupils’ language skills, especially listening and pronunciation.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zejména na jazykové dovednosti, především na poslechové a výslovnostní dovednosti žáků základních škol v České republice. Cílem této práce je dokázat, že když se žáci doma pravidelně vystavují cílovému jazyku, který se učí (v tomto konkrétním případě se jedná o jazyk anglický), tak to ovlivní a urychlí jejich proces osvojení nového jazyka; dále ukázat, že záměrné …víceAbstract:
This thesis deals with language skills mainly focusing on listening comprehension and pronunciation skills of elementary EFL pupils at an elementary school in the Czech Republic. The aim of the thesis is to prove that the exposure to the target language (English) outside the classroom is an important part of foreign language acquisition, to show that intentional pronunciation learning helps pupils …víceKeywords
výslovnost poslech s porozuměním poslechové dovednosti vyučování výslovnosti vystavení cílovému jazyku angličtina jako cizí jazyk (EFL) videa ve výuce angličtiny filmy ve výuce angličtiny televizní seriály ve výuce angličtiny pronunciation listening comprehension listening skills pronunciation teaching exposure to the target language English as a Foreign language (EFL) videos in EFL films in EFL TV series in EFL
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gdshi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTKOVÁ, Gabriela. \textit{Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/luqqt9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Český televizní seriál ve veřejnoprávní televizi a na komerčních stanicích po roce 1989
Adéla Viceníková -
Role hudební znělky ve vybraných českých televizních seriálech
Marek Vöröš -
Analýza využití product placementu ve vybraných českých televizních seriálech
Kristýna Čožíková -
Analýza titulků ve vybraných epizodách televizního seriálu Kancl
Michaela Brádlerová -
Stylistické a formální prvky ve vybraných dílech Baze Luhrmanna
Nikola Pracná -
Obraz výuky českého jazyka a literatury ve vybraných českých filmech a seriálech
Veronika JENÍKOVSKÁ -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The mixing of British and American English by Czech students of English and the impact of free-time activities on their use of English
Pavel CHECHELSKÝ