Bc. Gabriela Kostková

Master's thesis

Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.

How exposure to English outside the classroom via films and TV series together with learning English pronunciation at school affects pupils’ language skills, especially listening and pronunciation.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zejména na jazykové dovednosti, především na poslechové a výslovnostní dovednosti žáků základních škol v České republice. Cílem této práce je dokázat, že když se žáci doma pravidelně vystavují cílovému jazyku, který se učí (v tomto konkrétním případě se jedná o jazyk anglický), tak to ovlivní a urychlí jejich proces osvojení nového jazyka; dále ukázat, že záměrné …viac
Abstract:
This thesis deals with language skills mainly focusing on listening comprehension and pronunciation skills of elementary EFL pupils at an elementary school in the Czech Republic. The aim of the thesis is to prove that the exposure to the target language (English) outside the classroom is an important part of foreign language acquisition, to show that intentional pronunciation learning helps pupils …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
  • Vedúci: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta