Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu – Ing. Pavel Dospěl
Ing. Pavel Dospěl
Diplomová práce
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu
Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu konkrétního podniku, jeho popisem a následně navrhuje úpravy, které by pomohli ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.Abstract:
This thesis analyzes the marketing mix concrete company, its description and then proposes changes that would help to increase the competitiveness of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/f8tdj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing společnosti jako podmínka ke konkurenceschopnosti podniku
Pavel Blahoňovský -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Strategic analysis of Bombardier Inc.
Ilya Yankin -
Strategic analysis of Mattoni
Valeriia Malakhovskaia -
Strategic analysis of BNI in the Czech Republic
Simon Mestdagh -
Strategic Analysis of Fermax construction company
Jovan Maksimovic -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš