Ing. Pavel Dospěl

Diplomová práce

Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu

Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu konkrétního podniku, jeho popisem a následně navrhuje úpravy, které by pomohli ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Abstract:
This thesis analyzes the marketing mix concrete company, its description and then proposes changes that would help to increase the competitiveness of the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting