Bc. Michal VRBA

Diplomová práce

Municiáplní marketing

Municipal marketing
Anotace:
Tématem diplomové práce je municipální marketing. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části je definován pojem marketing a dále jsou blíže rozebrány pojmy teritoriální marketing a municipální marketing. Praktická část je zaměřena na municipální marketing malých městských obvodů velkého města, zvláště pak na používané nástroje komunikačního mixu. Cílem bylo zjistit, jaká je …více
Abstract:
The topic of the thesis is municipal marketing. The thesis is divided into two parts. In the first, theoretical part, the concept of marketing is defined and then the concepts of territorial marketing and municipal marketing are discussed in more detail. The practical part is focused on the municipal marketing of small municipal districts of a large city, especially on the tools used in the communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Vojtěch Kouba, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRBA, Michal. Municiáplní marketing. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta právnická

Magisterský studijní program / obor:
Veřejná správa / Veřejná správa