Bc. Michal VRBA
Diplomová práce
Municiáplní marketing
Municipal marketing
Anotace:
Tématem diplomové práce je municipální marketing. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části je definován pojem marketing a dále jsou blíže rozebrány pojmy teritoriální marketing a municipální marketing. Praktická část je zaměřena na municipální marketing malých městských obvodů velkého města, zvláště pak na používané nástroje komunikačního mixu. Cílem bylo zjistit, jaká je …víceAbstract:
The topic of the thesis is municipal marketing. The thesis is divided into two parts. In the first, theoretical part, the concept of marketing is defined and then the concepts of territorial marketing and municipal marketing are discussed in more detail. The practical part is focused on the municipal marketing of small municipal districts of a large city, especially on the tools used in the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vojtěch Kouba, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRBA, Michal. Municiáplní marketing. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta právnickáMagisterský studijní program / obor:
Veřejná správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Municipální marketing
Iveta KAVKOVÁ -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová -
Městský marketing v Rožnově pod Radhoštěm
Marek Havran -
Municipální marketing
Iveta KAVKOVÁ -
Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region
Tadeáš Hrušovský -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková