Mgr. Jana Zahradníčková

Diplomová práce

Uplatnění komunikačního mixu při ovlivňování spotřebitele

Using of communication mix in reaction to consumer
Anotace:
ZAHRADNÍČKOVÁ, J. Uplatnění komunikačního mixu při ovlivňování spotřebitele: diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra občanské výchovy, 2008. Vedoucí diplomové práce Ing. Oldřich Králík, CSc. Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitelů při uplatnění nástrojů stimulování prodeje. Cílem je zjistit a posoudit do jaké míry ovlivňují tyto nástroje, …více
Abstract:
ZAHRADNÍČKOVÁ, J. Using of Communication Mix in Reaction to Consumer: Diploma Thesis. Brno: Masaryk University, Pedagogical Faculty, Department of Civics, 2008. Leader of diploma thesis Ing. Oldřich Králík, CSc. This diploma thesis is aimed at analysis of consumer purchasing behaviour, which is connected with using of promotional tools. The main objective is to find out and judge how many of these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Oldřich Králík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jana Skácelová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta