Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora – Bc. Kateřina Tivodarová
Bc. Kateřina Tivodarová
Diplomová práce
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Marketing communication strategy of the town Kutna Hora
Anotace:
Diplomová práce se věnuje strategii marketingové komunikace města Kutné Hory. Cílem práce je zhodnocení této strategie a stanovení konkrétních návrhů na zkvalitnění marketingové komunikace města. V úvodu práce byly definovány základní termíny marketingu města, marketingové komunikace, marketingové strategie a online marketingu. V praktické části je zhodnocena marketingová strategie Kutné Hory, jsou …víceAbstract:
The master‘s dissertation is devoted to marketing strategy of Kutná Hora. The aim of the dissertation is to evaluate this strategy and detemine specific suggestions for improving the marketing communication of the city. Basic terms of city marketing, marketing communication, marketing strategies and online marketing were defined at the beginning of the dissertation. In the practical part marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/wbo4p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TIVODAROVÁ, Kateřina. \textit{Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/lvlyai/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová