Veronika Hrušková
Bachelor's thesis
Vliv CRM na chování spotřebitele
Impact of CRM on consumer behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem CRM na chování spotřebitelů v maloobchodě, konkrétněji v maloobchodech na trhu s potravinami působících na území České republiky. Hlavní metodou sběru primárních dat je dotazníkové šetření. Cílem práce je identifikovat vliv CRM na chování spotřebitelů, zjistit preference spotřebitelů ohledně využívané formy v rámci participace v CRM aktivitách a následně navrhnout …moreAbstract:
The bachelor thesis describes the influence of CRM on consumer behavior in retail, specifically retails of the food market in the Czech Republic. The main method of collecting primary data is a questionnaire survey. The aim of the thesis will be to identify the influence of CRM on consumer behavior, to find out consumer preferences about the form used in participation in CRM activities and then to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Automatizácia nakupovania: spoločenské následky robotizácie v maloobchode
Richard Benko -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova