Veronika Hrušková

Bachelor's thesis

Vliv CRM na chování spotřebitele

Impact of CRM on consumer behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem CRM na chování spotřebitelů v maloobchodě, konkrétněji v maloobchodech na trhu s potravinami působících na území České republiky. Hlavní metodou sběru primárních dat je dotazníkové šetření. Cílem práce je identifikovat vliv CRM na chování spotřebitelů, zjistit preference spotřebitelů ohledně využívané formy v rámci participace v CRM aktivitách a následně navrhnout …more
Abstract:
The bachelor thesis describes the influence of CRM on consumer behavior in retail, specifically retails of the food market in the Czech Republic. The main method of collecting primary data is a questionnaire survey. The aim of the thesis will be to identify the influence of CRM on consumer behavior, to find out consumer preferences about the form used in participation in CRM activities and then to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
  • Reader: Jana Stávková, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade