Integrace dítěte s Downovým syndromem na druhém stupni základní školy-případová studie – Hana BUBLÁNOVÁ
Hana BUBLÁNOVÁ
Bakalářská práce
Integrace dítěte s Downovým syndromem na druhém stupni základní školy-případová studie
Integration of a child with Down syndrome at the second stage of primary school - a case study
Anotace:
Bakalářská práce "Integrace dítěte s Downovým syndromem na druhém stupni základní školy - případová studie" pojednává o možnosti vzdělávání žákyně s Downovým syndromem na 2. stupni v běžné základní škole. Hlavním cílem práce je, zda je integrace dítěte s Downovým syndromem vhodná či nikoliv.Abstract:
The bachelor thesis "I Integration of a child with Down syn-drome at the second stage of primary school - a case study" deals with the possibility of education of a pupil with Down syndrome at the second level in a mainstream primary school. The main aim of the thesis is whether the integration of a child with Down syndrome is appropriate or not.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUBLÁNOVÁ, Hana. \textit{Integrace dítěte s Downovým syndromem na druhém stupni základní školy-případová studie}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/lw59u4/.
Jak správně citovat práci
BUBLÁNOVÁ, Hana. Integrace dítěte s Downovým syndromem na druhém stupni základní školy-případová studie. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Přestup žáků s lehkým mentálním postižením z běžné základní školy do školy speciální
Nikola Váňová -
Žák s lehkým mentálním postižením v prostředí běžné školy aneb inkluze jako šance pro všechny
Michaela Černá -
Výchova ke zdraví jako podpůrný prostředek výchovy ke zdravému životnímu stylu u žáků s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy
Martina Večeřová -
Analýza učebnic vlastivědy pro základní školy a školy pro žáky s lehkým mentálním postižením
Martina Tomášková -
Nevidomý žák s PAS a se středním mentálním postižením v prostředí praktické školy
Zdeňka Hradská
Název
Vložil
Vloženo
Práva