Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products – Elcin Dindar
Elcin Dindar
Diplomová práce
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Anotace:
S efekty globalizace a přibývající populace, se začaly environmentální problémy zvyšovat a nakonec změnily návyky kupování a odběru spotřebitelů. V dnešních dnech, kvůli uspokojování poptávky spotřebitelů a kvůli záchraně životního prostředí, se “zelené” produkty staly více diskutovaným tématem. Tato diplomová práce si dala za úkol analyzovat spotřební chování Tureckých mileniálů ve vztahu k “zeleným …víceAbstract:
With the effects of globalization and increasing population, environmental problems started to escalate and eventually it altered the purchasing and consumption habits of the consumers. Nowadays, in order to satisfy needs and wants of the consumers and to contribute saving the environment, the green products became more of an issue. This master thesis aimed to analyse consumer behaviour of Turkish …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79747
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Green marketing
Michael Lerch -
Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Veronika Lazúrová -
Green Marketing v kozmetike a jeho vplyv na generáciu Z
Emma Mária Brtáňová -
Zelený marketing v automobilovém průmyslu Škoda Auto a.s.
Kristýna Kalíková -
Green Marketing
Tereza Budská -
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
Jana Mikolášová