Měření spokojenosti zákazníků internetového obchodu – Jaroslav Petráš
Jaroslav Petráš
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků internetového obchodu
Customer Satisfaction Measurement of the E-Shop
Anotace:
Předmět bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníka internetového obchodu firmy Czech Computer s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku firmy, elektronické obchodování a teorii měření spokojenosti zákazníků. Výzkum spokojenosti zákazníků byl proveden pomocí dotazníkového šetření. Na základě analýzy z primárního výzkumu byly vyvozeny návrhy a doporučení, které by měli přispět ke zvýšení …víceAbstract:
The subject of my bachelor thesis is customer satisfaction measurement of the E-Shop company Czech Computer Ltd. Theoretical part focuses on characteristics of the company, E-commerce and theory of measurement of customer satisfaction. Primary research was realized by means of questionnaires. Proposals and recommendations were deduced on the basis of the analysis, which should contribute to increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Hana Svobodová
- Oponent: Martina Hoďáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků s produktem firmy
Václav Jokl -
Faktory ovlivňující spokojenost zákazníka při elektronickém obchodování
Ondřej Herman -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková