Arteterapie s dívkou v období okolo vstupu do školy – Lucie MONDEKOVÁ, DiS.
Lucie MONDEKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Arteterapie s dívkou v období okolo vstupu do školy
Art therapy with girl around the entrance to school
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na výtvarný projev dítěte v předškolním věku, resp. na jeho proměny v průběhu třičtvrtě roku, v období okolo vstupu do školy. Teoretická část popisuje předškolní období, výtvarné zobrazení, jeho proměny, důležité mezníky a typické rysy. Zároveň popisuje souvislosti výtvarného projevu s rozvojem v oblasti motoriky, kognitivní oblasti, percepce apod. Praktická část se zabývá …viacAbstract:
The bachelor theses focuses on art expression of the pre-school child and her transformation during three quarters of the year, just before entering to school. The theoretical part of the theses focuses on the description of pre-school period of life, artistic depictions, its transformations, important milestones and typical features. At the same time the same part describes connections between artistic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Kouřilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MONDEKOVÁ, Lucie. Arteterapie s dívkou v období okolo vstupu do školy. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Psychology / Art Therapy
Práce na příbuzné téma
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Výtvarný projev jako prostředek rozvoje psychomotoriky u předškolních dětí
Šárka Ducháčková -
Výtvarný projev jako způsob překonávání bariér u dětí s poruchou chování a emocí
Sára Slezáková -
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování
Marie Bajnarová -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Natálie MYNAŘÍKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva