Matúš Belanec
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
The Analysis of the Marketing Strategy of a Selected Company
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať marketingovú stratégiu vybranej spoločnosti a navrhnúť realizovateľné zlepšenia marketingovej stratégie firmy. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy súvisiace s marketingovou stratégiou s dôrazom na on-line marketing. Praktická časť sa venuje predstaveniu spoločnosti Mirolli s.r.o., popisuje jej marketingovú …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing strategy of the selected company, to identify possible deficiencies and to propose the recommendations for the improvement from the marketing point of view. The theoretical part is focused on the description of the basic terminology, which is related mainly to the marketing strategy with the emphasis on the online marketing. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Belanec, Matúš. Analýza marketingové strategie vybrané firmy. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Online marketingová stratégia firmy MEMSOURCE
Daniel Fedorš -
Online marketingová stratégia vybranej firmy
Nikola Novosadová -
Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks
Štefánia Žulevičová -
Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Barbora Strapatá -
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Sillova -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Monika Fábryová