Alternativní čtení u žáků základní školy speciální – Bc. Lenka Zugarová
Bc. Lenka Zugarová
Bachelor's thesis
Alternativní čtení u žáků základní školy speciální
Alternative reading of pupils at the primary special school
Abstract:
Bakalářská práce popisuje, jak probíhá výuka čtení na základní škole speciální pomocí alternativních metod. První kapitola je věnována charakteristice žáků, kteří navštěvují základní školu speciální. V druhé kapitole se nachází legislativní vymezení pro vzdělávání těchto žáků a metody alternativní výuky čtení. Třetí kapitola obsahuje vlastní výzkumné šetření zpracované na základě rozhovoru s třídním …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the effect that alternative reading methods have on pupils of primary special schools. The first chapter is devoted to the characteristic of pupils who attend primary special schools. In the second chapter, legislative definitions ofthese pupils’ education and alternative reading methods are described. The third chapter contains a research survey based on interviews with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ux2si/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ