Využití nástrojů marketingového mixu v Domově pro seniory Šanov – Veronika Kubová
Veronika Kubová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu v Domově pro seniory Šanov
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Využití nástrojů marketingového mixu v Domově pro seniory Šanov“ je analýza současného marketingového mixu daného podniku a sestavení doporučení a návrhů na jejich zlepšení. Teoretická část se zabývá definováním pojmů z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingu služeb. Praktická část se zaměřuje na vyhodnocení aktuálního marketingového mixu Domova pro seniory …moreAbstract:
The subject of the bachelor „The use of the marketing mix in Retirement Home Šanov“ is an analysis of a current marketing mix of the specific company and a recommendation and proposals for its improvement. The theoretical part deals with defining of marketing, marketing mix and marketing services terms. The practical part is focused on the evaluation the current marketing mix Retirement Home Šanov …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/lwy2qv/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBOVÁ, Veronika. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu v Domově pro seniory Šanov}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/lwy2qv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Theses on a related topic
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights