Analýza spotřebitelského chování v prodejnách maloobchodní sítě Albert – Martina Špitová
Martina Špitová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování v prodejnách maloobchodní sítě Albert
Analysis of Consumer Behaviour in the Outlets of Retail Chain Albert
Anotace:
Téma této diplomové práce je – Analýza spotřebitelského chování v prodejnách maloobchodní sítě Albert. Cílem práce je analyzovat aspekty tří vybraných oblastí - design prodejny, personál a zboží. Výzkum byl proveden pomocí metody mystery shopping a anketního šetření v deseti náhodně vybraných prodejnách. Tyto prodejny byly umístěné v kraji Moravskoslezském, Jihomoravském a Olomouckém. Výsledky výzkumu …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is - Analysis of Consumer Behavior in the Outlets of Retail Chain Albert. The aim is to analyze aspects of the three selected areas - design stores, staff and goods. The research was carried out using the method of mystery shopping and public inquiry investigation in ten randomly selected stores. These stores were located in the Moravian-Silesian Region, South Moravian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Radim Kubový
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPITOVÁ, Martina. \textit{Analýza spotřebitelského chování v prodejnách maloobchodní sítě Albert}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/lx6yfw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování obyvatel Mělnicka při nákupu vína
Dominik Švarc -
Etické a udržitelné principy spotřebitelského chování generací Y a Z v kontextu zvoleného maloobchodního sortimentu
Simona Coubalová -
Analýza spotřebitelského chování na maloobchodním trhu balených vod
Ondřej Spáčil -
Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele
Michaela Havlíčková -
Nakupní chování spotřebitelů na trhu s kávou v České republice.
Angelika Činčárová -
Mystery shopping v knihovnách a jeho aplikace: projekt MyS3
Monika Machovská -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping – projekt pro konkrétní organizaci
Pavel Michálek