Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu – Marek Šašek
Marek Šašek
Master's thesis
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Use of online advertising (PPC) to increase sales of ecommerce website
Abstract:
Při podnikání na internetu je klíčové, aby se o webech, jejich produktech a službách poten-cionální zákazníci nějakým způsobem dozvěděli. Těmito zákazníky jsou na internetu ná-vštěvníci, kteří se na daný web dostanou skrze nějaké médium. Jedním často využívaným médiem, které dokáže návštěvníky přivádět, je právě internetová reklama. Tato práce je zaměřena na placenou internetovou reklamu známou pod …moreAbstract:
When doing business on the Internet, it is crucial to have the potential customers informed about websites, offered products and services. In the online world, these customers are visitors who come to the websites through some medium. One of such frequently used media, which can bring new visitors, is Internet advertising. This thesis is focused on the paid Internet advertising model known as the PPC …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68690
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: Miloš Maryška
- Reader: Zdeněk Smutný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ