Marek Šašek

Master's thesis

Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu

Use of online advertising (PPC) to increase sales of ecommerce website
Abstract:
Při podnikání na internetu je klíčové, aby se o webech, jejich produktech a službách poten-cionální zákazníci nějakým způsobem dozvěděli. Těmito zákazníky jsou na internetu ná-vštěvníci, kteří se na daný web dostanou skrze nějaké médium. Jedním často využívaným médiem, které dokáže návštěvníky přivádět, je právě internetová reklama. Tato práce je zaměřena na placenou internetovou reklamu známou pod …more
Abstract:
When doing business on the Internet, it is crucial to have the potential customers informed about websites, offered products and services. In the online world, these customers are visitors who come to the websites through some medium. One of such frequently used media, which can bring new visitors, is Internet advertising. This thesis is focused on the paid Internet advertising model known as the PPC …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2017
  • Supervisor: Miloš Maryška
  • Reader: Zdeněk Smutný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68690

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie