Marek Šašek

Master's thesis

Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu

Use of online advertising (PPC) to increase sales of ecommerce website
Anotácia:
Při podnikání na internetu je klíčové, aby se o webech, jejich produktech a službách poten-cionální zákazníci nějakým způsobem dozvěděli. Těmito zákazníky jsou na internetu ná-vštěvníci, kteří se na daný web dostanou skrze nějaké médium. Jedním často využívaným médiem, které dokáže návštěvníky přivádět, je právě internetová reklama. Tato práce je zaměřena na placenou internetovou reklamu známou pod …viac
Abstract:
When doing business on the Internet, it is crucial to have the potential customers informed about websites, offered products and services. In the online world, these customers are visitors who come to the websites through some medium. One of such frequently used media, which can bring new visitors, is Internet advertising. This thesis is focused on the paid Internet advertising model known as the PPC …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedúci: Miloš Maryška
  • Oponent: Zdeněk Smutný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68690

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie