Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu – Marek Šašek
Marek Šašek
Diplomová práce
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Use of online advertising (PPC) to increase sales of ecommerce website
Anotace:
Při podnikání na internetu je klíčové, aby se o webech, jejich produktech a službách poten-cionální zákazníci nějakým způsobem dozvěděli. Těmito zákazníky jsou na internetu ná-vštěvníci, kteří se na daný web dostanou skrze nějaké médium. Jedním často využívaným médiem, které dokáže návštěvníky přivádět, je právě internetová reklama. Tato práce je zaměřena na placenou internetovou reklamu známou pod …víceAbstract:
When doing business on the Internet, it is crucial to have the potential customers informed about websites, offered products and services. In the online world, these customers are visitors who come to the websites through some medium. One of such frequently used media, which can bring new visitors, is Internet advertising. This thesis is focused on the paid Internet advertising model known as the PPC …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Miloš Maryška
- Oponent: Zdeněk Smutný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ