Lucie Kocurová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti klientů šachové školy

Client Satisfaction Analysis of the Chess School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů šachové školy. Hlavním cílem je analýza spokojenosti klientů šachové školy a zkoumání vlivu jednotlivých nástrojů marketingového mixu na spokojenost. Úvod se zabývá základními informacemi týkající se mé práce. Druhou částí je charakteristika Beskydské šachové školy. Třetí kapitola se věnuje teoretickým východiskům analýzám spokojenosti ve službách …více
Abstract:
The bachelor work deals with an analysis of a chess school clients´ satisfaction. The aim of the work is the client satisfaction analysis and the detection of each marketing mix tool influence on satisfaction. The introduction includes the basic information concerning my work. The second chapter presents the Beskydy Chess School characteristics. The third chapter is dedicated to theoretical basics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Petra Krbová
  • Oponent: Tereza Navrátilová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava