Analýza spokojenosti klientů šachové školy – Lucie Kocurová
Lucie Kocurová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti klientů šachové školy
Client Satisfaction Analysis of the Chess School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů šachové školy. Hlavním cílem je analýza spokojenosti klientů šachové školy a zkoumání vlivu jednotlivých nástrojů marketingového mixu na spokojenost. Úvod se zabývá základními informacemi týkající se mé práce. Druhou částí je charakteristika Beskydské šachové školy. Třetí kapitola se věnuje teoretickým východiskům analýzám spokojenosti ve službách …víceAbstract:
The bachelor work deals with an analysis of a chess school clients´ satisfaction. The aim of the work is the client satisfaction analysis and the detection of each marketing mix tool influence on satisfaction. The introduction includes the basic information concerning my work. The second chapter presents the Beskydy Chess School characteristics. The third chapter is dedicated to theoretical basics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80382
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Tereza Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost klientů v domovech pro seniory s poskytovanou ošetřovatelskou péčí
Stanislava KOTKOVÁ -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Yaroslava Svyd -
Spokojenost klientů vybrané organizace sociálních služeb s nabízenými službami
Marie ČÍŽOVÁ -
Spokojenost klientů vybrané organizace sociálních služeb s nabízenými službami
Marie ČÍŽOVÁ -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková