Bc. Luboš Vrábel

Master's thesis

Vliv velikosti aktivní plochy brzdového světla na reakční dobu řidiče

The influence of active break light size on reaction time of a driver.
Anotácia:
Práce je zaměřena na ověření vlivu velikosti aktivní plochy brzdových světel na reakční dobu řidiče silničního vozidla za stanovených reálných situací a je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zabývá vývojem zadního osvětlení vozidel a legislativou týkající se brzdových a obrysových světel včetně existujících současných řešení. Dále je popsáno zrakové vnímání a reakční doba řidiče včetně …viac
Abstract:
The theses is focused on the influence verification of the break lights' active surface on the vehicle driver's reaction time under stating real situations. It is divided into two parts. The first theoretic part describes the vehicle rear light development and the legislation concerning break and contour lights including existing contemporary solutions. Further there are described sight perception …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petr Jilek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vrábel, Luboš. Vliv velikosti aktivní plochy brzdového světla na reakční dobu řidiče . Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera