Vliv velikosti aktivní plochy brzdového světla na reakční dobu řidiče – Bc. Luboš Vrábel
Bc. Luboš Vrábel
Master's thesis
Vliv velikosti aktivní plochy brzdového světla na reakční dobu řidiče
The influence of active break light size on reaction time of a driver.
Abstract:
Práce je zaměřena na ověření vlivu velikosti aktivní plochy brzdových světel na reakční dobu řidiče silničního vozidla za stanovených reálných situací a je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zabývá vývojem zadního osvětlení vozidel a legislativou týkající se brzdových a obrysových světel včetně existujících současných řešení. Dále je popsáno zrakové vnímání a reakční doba řidiče včetně …moreAbstract:
The theses is focused on the influence verification of the break lights' active surface on the vehicle driver's reaction time under stating real situations. It is divided into two parts. The first theoretic part describes the vehicle rear light development and the legislation concerning break and contour lights including existing contemporary solutions. Further there are described sight perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Jilek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRÁBEL, Luboš. \textit{Vliv velikosti aktivní plochy brzdového světla na reakční dobu řidiče}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2021. Available from: https://theses.cz/id/lxut0a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vrábel, Luboš. Vliv velikosti aktivní plochy brzdového světla na reakční dobu řidiče . Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Means: Road Vehicles
Theses on a related topic
-
Určení reakční doby řidiče silničního vozidla na změnu situace před vozidlem
Luboš Vrábel -
Analýza reakčních dob řidiče v provozu silničního vozidla
Petr Bienek -
Výuka kardiopulmonální resuscitace v akreditovaném kvalifikačním kurzu Řidič dopravy nemocných a raněných
Jana Zádrapová -
Řidič kamionu otcem
Tereza Vacková -
Systém odměňování zaměstnanců na pozici řidič ve společnosti BALVÍN SPEDITION, s.r.o.
Andrea Balvínová -
Získávání a stabilizace zaměstnanců na pozici řidič
Josef Mudruňka -
Řidič městské hromadné dopravy jako bezpečnostní prvek dopravy v Praze
Vojtěch Majer -
Návrh na úpravu rekvalifikačního kurzu Řidič nákladní dopravy
Jiří Tuháček