Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole – Marie Kalinová
Marie Kalinová
Bachelor's thesis
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole
Pedagogical communication in practical teaching at a selected secondary vocational school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá pedagogickou komunikací v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole. Teoretická část na základě analýzy odborné literatury a následné závěrečné syntézy poznatků definuje základní pojmy komunikace a interakce, pedagogické komunikace a ostatní pojmy s ní spojené. Konkrétně se jedná o charakteristiku pedagogické komunikace, její účastníky, komunikační pravidla, komunikační …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with pedagogical communication in practical teaching at a selected secondary vocational school. The theoretical part, based on the analysis of the academic literature and the subsequent final synthesis of knowledge, defines the basic concepts of communication and interaction, pedagogical communication and other concepts associated with it. Specifically, it is the characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Komunikace ve výuce AJ na VŠ
Aneta Bartošová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová