Dominika Muschaliková

Diplomová práce

Marketingová strategie neziskové organizace AFS

Marketing Strategy of the Non-profit AFS
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace AFS. První část se zabývá marketingem v neziskovém sektoru a marketingovou strategií neziskových organizací teoreticky. Druhá část obsahuje charakteristiku marketingové strategie neziskové organizace AFS. Dále jsou zde využity výsledky dvou dotazníků – mezi absolventy zahraničních pobytů, které AFS pořádá a mezi středoškolskými studenty …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the non-profit organisation AFS. The first part of it is concerned with marketing in the non-profit segment and the marketing strategies of non-profit organisations in general. The second part includes a characterization of the marketing strategy of the non-profit organisation AFS. Furthermore, the results of two questionnaires done amongst alumni and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79689