Employer Branding: marketingový přístup k HR – Bc. Hana Pavlíčková
Bc. Hana Pavlíčková
Master's thesis
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Employer Branding: a marketing approach to HR
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá Employer Brandingem jakožto jedním z marketingových přístupů k HR. Primárním cílem práce je analýza aktuálně využívaných nástrojů budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti, a to včetně posouzení jejich dopadů na získávání a udržení zaměstnanců. Teoretická část práce definuje pojmy personální marketing, značka, značka zaměstnavatele, budování značky zaměstnavatele …moreAbstract:
This thesis deals with Employer Branding as one of the marketing approaches to HR. The main aim of the thesis is to analyse the currently used Employer Branding tools in a selected company, including an evaluation of their impact on Employee Recruitment and Retention. The theoretical part of the thesis defines the concepts of HR marketing, Brand, Employer Brand, Employer Branding and the tools for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Reader: Jana Pechová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Značka zaměstnavatele vybraného podniku
Jakub Dlabola
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights