Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh – Michal Černaj
Michal Černaj
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh
Marketing strategy of introduction a new product on market
Abstract:
CERNAJ, Michal: Marketing strategy of introduction a new product on the market. [Bachelor thesis]. Banking Institute of the University of Prague, a foreign university Banska Bystrica. Department of Banking and Insurance. Head: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Year of defence: 2012. Number of pages: 61 This bachelor thesis deals with the issue introduction of a new product on the market. The core of thesis …viacAbstract:
ČERNAJ, Michal: Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra bankovníctva a poisťovníctva. Vedúci práce: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 61 Bakalárska práca sa zaoberá problematikou uvedenia nového produktu na trh. Samotné jadro práce pozostáva z piatich …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lrqxv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Zlepšenie komunikačnej stratégie spoločnosti Konzeko, spol. s.r.o.
Miroslava Hajníková -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketing strategy of online education expanding to Czech republic on the example of Education Academy Rokus s.r.o.
Ema Bianka Kušnírová -
Marketingová stratégia firmy JBM s.r.o.
Jakub Brezovský -
Stratégia rozvoja cestovnej kancelárie Freibus s.r.o. po pandémii Covid-19
Mária Freivaldová -
Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol. s r.o.
Zuzana Salingerová -
Expanzní strategie firmy Tatra Commerce, s.r.o. na Polský trh
Tomáš Szepsi -
Obchodná stratégia firmy ABC s.r.o.
Soňa Balážová