Vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií na 1. stupni základní školy – Bc. Gabriela Gošová
Bc. Gabriela Gošová
Diplomová práce
Vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií na 1. stupni základní školy
The education of primary school students with developmental dysphasia
Anotace:
Tématem diplomové práce je vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií na 1. stupni základní školy. Práce si klade za cíl zhodnotit rozvoj řeči ve všech jazykových rovinách dětí s vývojovou dysfázií. V souladu s cílem práce byly formulovány dílčí cíle, a to: zkoumat a popsat metody edukace a úspěšnost dětí s vývojovou dysfázií v jednotlivých předmětech, zejména v českém jazyce, matematice a naukových předmětech …víceAbstract:
The theme of diploma thesis is the education of students with developmental dysphasia in grades 1-5 of elementary school. The thesis aims to evaluate speech development in all linguistic levels of children with developmental dysphasia. In accordance with the aim of the work, partial goals were formulated: to examine and describe the methods of education and success of children with developmental dysphasia …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Simona Knopová -
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Tereza Křenová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva