Kreativita a možnosti využití konceptuální tvorby ve výuce estetické výchovy výtvarné na osmiletém gymnáziu. – Mgr. Jaroslav Žák
Mgr. Jaroslav Žák
Advanced ('rigorózní') thesis
Kreativita a možnosti využití konceptuální tvorby ve výuce estetické výchovy výtvarné na osmiletém gymnáziu.
Creativity and Possible Utilisation of Conceptual Art at 8-years Grammar School
Anotácia:
Předkládaná rigorózní práce ukazuje na možnosti rozvoje kreativity u žáků prvních a druhých ročníků na osmiletém gymnáziu v předmětu estetická výchova výtvarná, kde cílem takového působení na žáka má být především rozvíjení jedinečné osobnosti u každého žáka, hledání cesty jejího zhodnocení a zapojení do komunikačního systému s ostatními žáky v rámci vyučovaného předmětu, třídy i školy. Teoretická …viacAbstract:
The thesis suggests some methods of developing creative abilities by teaching Art Education at the first and second grade of 8-year grammar school. The purpose of teaching arts should be individual approach to each student, development of a unique individual personality, finding some possible evaluation methods and participating students in the communication process – not only in Art Education, but …viacKľúčové slová
Kreativita Konceptuální tvorba Estetická výchova Kreativní vyučovací metody Komunikace Arteterapie Mimoškolní subjekty Akční tvorba Výtvarné projekty Creativity Conceptual art Aesthetic education Creative educational methods Communication Art therapy Extra-curricular subjects Action art Art projects
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nhlmi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D., doc. Jiří Sobotka, akad. sochař
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Art
Práce na příbuzné téma
-
Umění zažít umění: Vlastní tvorba jako cesta poznávání
Marianna Petrů -
Inscenace a projekty Městského divadla Zlín zaměřené na děti a mládež (2005-2015)
Barbora Karlíková -
Vnímání virtuální identity na sociální síti Instagram jako projekt v estetické výchově na střední škole
Karolína Hejlová -
Výtvarné projekty Yvony Ferencové rozvíjející estetické a citové vlastnosti u dětí předškolního a školního věku
Barbora Šujanová -
Estetická výchova komiksem v knihovně
Jana Jakeschová -
Aplikace metod dramatické výchovy ve výuce estetické výchovy formou projektu
Radka Pšeničková -
Estetická výchova mezi originály? Muzeum jako místo estetické výchovy
Eva Velcová -
Art brut - arteterapie II
Zora Vláčilová