Vliv praktické školy na kvalitu života žáka s multihandicapem – Bc. Lukáš Oleják
Bc. Lukáš Oleják
Master's thesis
Vliv praktické školy na kvalitu života žáka s multihandicapem
The impact of visiting a practical school on the life-quality of a multi-handicapped child
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem praktické školy na kvalitu života žáka se souběžným postižením více vadami. Výzkum byl realizován metodou kvalitativního šetření, s využitím výzkumných technik rozhovoru, nestrukturovaného pozorování, analýzy dokumentů a případové studie. Hlavní výzkumnou technikou jsou rozhovory s výběrovým souborem informantů. Cílem práce bylo zjistit, jaký má praktická škola jednoletá …moreAbstract:
This master thesis deals with the impact of a practical school on the life-quality of a multi-handicapped child. The research was realised a qualitative investigation method, by interviewing, unstructured observation, document-analysis and case-study. The dominant investigation method was interviewing the group of informants. The aim of the thesis is to find out, how the practical school influences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tmekj/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová