Sociálně-psychologické aspekty chování prodejců – Bc. Patricie Ulbrichová
Bc. Patricie Ulbrichová
Bakalářská práce
Sociálně-psychologické aspekty chování prodejců
The Social Psychological Aspects for Products Sales Force
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zmonitorovat ovlivňující aspekty a příčiny chování prodejců při prodejním procesu, poukázat na chyby, které se v prodejním procesu vyskytují, vytyčit zásady prodeje pro jednotlivé osobnostní typy a navrhnout vhodná doporučení pro jejich zlepšení v konkrétní společnosti. V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury, vyjadřující se k tématu. Definovala jsem osobnostní …víceAbstract:
The aim of this study was to describe the causes and aspects influencing the behavior of sellers in the sales process, to point out the errors that occur in the sales process, to set out the principles for the sale of individual personality types and suggest suitable recommendations for improvement in a particular company. In the theoretical part I did search the literature, expressing to the topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gk5kv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Tereza Louvarová -
Výkonová motivace a strategie zvládání zátěžových situací u sportovců ve srovnání s nesportovní populací
Anděla Sedláčková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jitka Vaňková -
The Decoy Effect in Airfare Choice
Karina Drebezgina -
Effect of the Market Demand on the Firm's profit
Jahongir Kamarov -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
The Effect of Digital Banking on Customer Service Delivery: A Study of Ecobank Ghana
Bismark Kwame Yeboah -
Corporate Social Responsibility and its Effect on Consumer Preferences in Ghana
Jessica Aferi Sarpong