Ing. Jan Zelenka

Bachelor's thesis

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Red Bull Česká republika

Impact of different types of communication/advertisement and the communication mix on specified target groups - application to the conditions of Red Bull Czech Republic
Abstract:
Tato práce se zabývá vlivem komunikačního mixu / reklamy a komunikace na konkrétní cílové skupiny. Práce je rozdělena na dvě části. V teoreticko-metodologické části se zabývá vysvětlením pojmů reklama, komunikační mix, komunikace a vymezením problematiky cílových skupin – to vše je doplněno vlastními zkušenostmi s danou tematikou. V druhé části jsem zkoumal vliv reklamy a komunikačního mixu na spotřebitele …more
Abstract:
This work deals with the influence of communication mix/advertisement and communication for concrete targeted groups. My thesis is divided into two groups. In the theoretical-methodological part deals with explaining the terms advertisement, communication mix, communication and pointing out the problems of targeted groups - this all is complemented with own experiences with given subject matters. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2008
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní