Bc. Zuzana Dvořáková

Bakalářská práce

Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace a její formy. Jejím cílem je navrhnout taková opatření, aby se zlepšila současná marketingová komunikace podniku. V teoretické části této práce se zaměřím na charakteristiku marketingu, marketingového a komunikačního mixu a nových trendů v této kategorii, jako je guerilla marketing, virální marketing, internetový marketing a několik dalších …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing communication and its forms. The aim of this thesis is to propose options, which would improve current marketing communication of the corporation. In the theoretical part of this work I concentrate on characterization of marketing, marketing and communication mix and new trends in this category, such as guerrilla marketing, viral marketing, internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Milena Zimmermannová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku