Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost. – Bc. Zuzana Dvořáková
Bc. Zuzana Dvořáková
Bakalářská práce
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace a její formy. Jejím cílem je navrhnout taková opatření, aby se zlepšila současná marketingová komunikace podniku. V teoretické části této práce se zaměřím na charakteristiku marketingu, marketingového a komunikačního mixu a nových trendů v této kategorii, jako je guerilla marketing, virální marketing, internetový marketing a několik dalších …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing communication and its forms. The aim of this thesis is to propose options, which would improve current marketing communication of the corporation. In the theoretical part of this work I concentrate on characterization of marketing, marketing and communication mix and new trends in this category, such as guerrilla marketing, viral marketing, internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ya1xj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Milena Zimmermannová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/m0x0tn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Online marketing jazykové školy Anglickyzarok.cz
Marek Nejedlý -
Online marketing vybraného subjektu
Lenka HRONOVÁ -
Marketing jazykových škôl
Zuzana Sahligerová -
Analysis of Marketing Communication at the ABECEDA s.r.o. Language School
Lukáš VALACH -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova