Uvedení značky Redken for Men na český trh – Michal Bošela
Michal Bošela
Diplomová práce
Uvedení značky Redken for Men na český trh
Launching the Redken for men range into the Czech market
Anotace:
Cílem práce je komplexní popis značky Redken (resp. řady Redken for men) a analýza podmínek pro uvedení této produktové řady na český trh, včetně identifikace současných trendů, existující konkurence a rozboru marketingového mixu, zahrnujícího jak stávající stav, tak i mnohá doporučení. V první teoreticko -- metodologické části dojde k vymezení základní teoretické podstaty problematiky vlivu mezinárodního …víceAbstract:
The main purpose of the written work is a description of the Redken brand and its range for men and analysis of the Czech market conditions for launching, including trends and competition identification, concluding with marketing mix characterization. The first part deals with the theoretical backgrounds like influence of the international environment, marketing survey realization, market segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15132
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Zdeněk Bednarčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15132
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Success Factors of Standardized International Communication Campaigns
Michael Bahles -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková