Percepce seniorů dětmi mladšího školního věku (6-8 let) – Jana BÁRTKOVÁ
Jana BÁRTKOVÁ
Diplomová práce
Percepce seniorů dětmi mladšího školního věku (6-8 let)
How primary children perceive seniors (6-8 years)
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na percepci seniorů dětmi mladšího školního věku (6-8 let). Práce zjišťuje, jak si děti mladšího školního věku seniory představují, jak seniory vnímají a jaké vlastnosti jim přisuzují. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. Nejdříve je vymezen pojem mladší školní věk, jsou popsány jeho charakteristiky a také interpersonální vztahy mezi dětmi, vztahy k rodičům a zejména …víceAbstract:
This diploma thesis is concentrated on perception of seniors by primary children (aged six to eight years). How primary children imagine seniors, how they perceive them and what characters children think seniors have got. The theoretical part is divided to three chapters. At first there is defined a primary school age. There are described characteristics and relationships between children, with their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2010
Identifikátor:
13659
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kouřilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTKOVÁ, Jana. Percepce seniorů dětmi mladšího školního věku (6-8 let). Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva