Význam pohádky v životě dítěte v preprimárním věku – Kristýna ČERNÁ
Kristýna ČERNÁ
Bachelor's thesis
Význam pohádky v životě dítěte v preprimárním věku
The meaning of a fairytale in a child's life at pre-primary age
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je význam pohádky v životě dítěte v preprimárním věku, a to zejména pohádky kouzelné, zprostředkované prostřednictvím čtení z knihy nebo vyprávěním. Práce je zaměřena na zmapování četnosti zařazování čtené nebo vyprávěné pohádky do edukačního procesu, a na způsoby jejího zařazení. Hlavním cílem práce je zjistit a jakým způsobem učitelky mateřských škol používají …moreAbstract:
The main theme of this thesis is the importance of fairy tales in the life of a child of pre-primary age, especially magic fairy tales, mediated through reading from a book or narrative. The work is focused on mapping the frequency of inclusion of a read or narrated fairy tale in the educational process, and on ways of its inclusion. The main aim of this work is to find out how often and how kindergarten …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Simona Hendrychová, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Kristýna. Význam pohádky v životě dítěte v preprimárním věku. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková