Využití konceptu bazální stimulace – Mgr. Markéta Kráčalíková
Mgr. Markéta Kráčalíková
Bachelor's thesis
Využití konceptu bazální stimulace
Utilization of the Basal stimulation Concept
Anotácia:
Práce se zabývá využitím konceptu bazální stimulace ve speciální pedagogice, blíže v rehabilitační třídě, kterou navštěvuje dívka s dětskou mozkovou obrnou. Podrobněji jsou zde popsány jednotlivé roviny stimulací a aplikace těchto stimulací do individuálního vzdělávacího plánu. Rovněž jsou zde nastíněna východiska, bližší vysvětlení vzniku a podstata tohoto konceptu.Abstract:
The work deals with utilization of the Basal stimulation philosphy in the special pedagogy, closer in the rehabilitation class, which attends a girl suffering from the polio. The particular stimulation levels and their application in the individual education plan are described here in detail. The solutions, the closer explanation of the genesis and the substance of this problem are here as well.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oog49/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Prediagnostický symptomatický interval a vedoucí příznaky dětí s nádory centrální nervové soustavy léčených v Brně, ČR
Klára Vejmělková -
Onemocnění centrální nervové soustavy se zaměřením na Parkinsonovu chorobu
Barbora Tošovská