Metody a techniky podpory prodeje – spotřebitelské soutěže – Ing. Jana Leciánová
Ing. Jana Leciánová
Bakalářská práce
Metody a techniky podpory prodeje – spotřebitelské soutěže
Methods and techniques of sales promotion - consumer competitions
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje, speciálně spotřebitelskými soutěžemi. V prvních třech kapitolách je nastíněno zařazení soutěží v rámci podpory prodeje v maloobchodě a problematika samotného pořádání spotřebitelských soutěží. V praktické části jsou na základě charakterizovaných aspektů z teoretické části analyzovány vybrané marketingové akce a následně ohodnoceny dle předem …víceAbstract:
My bachelor thesis is concerning with sales promotions, particular with consumer competition. The theoretical part (first three chapters) is describing the term of “consumer competition” in the context of a ”sales promotion” and mainly from the view of retail business. In practical part there is an analysis of selected marketing events. The analysis is based on the defined aspects in theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f0655/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti orientace spotřebitelských soutěží
Klára Havránková -
Analýza spotřebitelských soutěží čerpacích stanic OMV v České republice
Nicole Žďárská -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Anfisa Klokava -
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Martin Fišera -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Návrh a implementace nástroje pro podporu spotřebitelské soutěže
Patrik Valenta