Ing. Jana Leciánová

Bakalářská práce

Metody a techniky podpory prodeje – spotřebitelské soutěže

Methods and techniques of sales promotion - consumer competitions
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje, speciálně spotřebitelskými soutěžemi. V prvních třech kapitolách je nastíněno zařazení soutěží v rámci podpory prodeje v maloobchodě a problematika samotného pořádání spotřebitelských soutěží. V praktické části jsou na základě charakterizovaných aspektů z teoretické části analyzovány vybrané marketingové akce a následně ohodnoceny dle předem …více
Abstract:
My bachelor thesis is concerning with sales promotions, particular with consumer competition. The theoretical part (first three chapters) is describing the term of “consumer competition” in the context of a ”sales promotion” and mainly from the view of retail business. In practical part there is an analysis of selected marketing events. The analysis is based on the defined aspects in theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace