The use and impact of advertising in social campaigns – Bc. Sanaa Nabil Ali
Bc. Sanaa Nabil Ali
Bachelor's thesis
The use and impact of advertising in social campaigns
The use and impact of advertising in social campaigns
Anotácia:
Tato práce sa bude zaoberat koncepcii genderových a sociálních stereotypů vyvinutých ve feministické revoluci a rozebírá jejich hodnotu pro syntézu nedávného historického výzkumu v mužskosti a ženách. Vzhledem k tomu se zhodnotí literatura o vzhledu žen, které bojují přes hřbitovy, se zaměřením na rozdíly v sociální třídě v pracovním prostředí, rodinné strategie, sexualitu, násilí, profesionalitu a …viacAbstract:
This paper will discuss the concepts of gender and social stereotypes as developed in feminist revolution and deliberates their value for synthesizing recent historical research in masculinity and women. As this will review the literature on the appearance, of women struggles through the cemeteries. focusing on social class differences in work environment, family strategies, sexuality, violence, professionalism …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwqih/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedúci: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček -
Metaphors in Advertising
Vladimir Srebnitskiy -
Genderové role muže a ženy v reklamě
Veronika Lisá -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Genderové role muže a ženy v reklamě
Tereza Hnízdilová