Význam obalů a jejich postavení v marketingových komunikacích – Anastasiia Krol
Anastasiia Krol
Bakalářská práce
Význam obalů a jejich postavení v marketingových komunikacích
The status of packaging in marketing communications
Anotace:
Práce řeší problematiku postavení obalů v marketingových komunikacích. První část se zabývá postavením obalů v marketingové teorii a vymezením funkcí obalu. Druhá část je věnována legislativní úpravě obalové problematiky, výzkumu vlivu obalu na chování spotřebitele pomocí dotazníkového šetření a přínosy obalů jako konkurenční výhody v praxi. Z práce vyplývá, že psychologická účinnost obalů ovlivňuje …víceAbstract:
Thesis addresses the issue of the status of packaging in marketing communications. The first part deals with the position of packaging in marketing theory and defining the functions of the packaging. The second part is devoted to legislative regulation of packaging sphere, research the impact of packaging on consumer behavior through questionnaires and defines benefits of packaging as a competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: František Drozen
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování povědomí o značce Dabako
Veronika Kalusová -
Budování povědomí o značce Smart Module v prostředí sociálních médií
Barbora Jungová -
Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o.
Tereza Vurbsová -
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
Barbora SOPKOVÁ -
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Michaela Lusková -
Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.
David Hrdina -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová