Možnosti a meze intervence u dětí ohrožených sociálně patologickým vývojem v podmínkách školy. – Ivana KOTULÁNOVÁ
Ivana KOTULÁNOVÁ
Diplomová práce
Možnosti a meze intervence u dětí ohrožených sociálně patologickým vývojem v podmínkách školy.
POSSIBILITIES AND INTERVENTION LIMITS FOR CHILDREN THREATENED BY SOCIO-PATHOLOGICAL DEVELOPMENT UNDER SCHOOL CONDITIONS.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti a meze intervence u žáků s ADHD na prvním stupni základní školy. Snaží se popsat problematiku poruch pozornosti a hyperaktivity. Dále prezentuje názory učitelů 1. stupně ZŠ, speciálních pedagogů a studentů oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ a speciální pedagogika, kteří mají zkušenosti s žáky s ADHD. Za pomoci kvalitativního výzkumného šetření porovnává přístupy …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on possibilities and limits of intervention on ADHD pupils at primary schools. It describes problem of attention deficit and hyperactivity and presents opinions of primary school teachers, special education teachers and students of first grade teaching and special education programme who are experienced with ADHD pupils. Qualitative research compares different approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
116926
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTULÁNOVÁ, Ivana. \textit{Možnosti a meze intervence u dětí ohrožených sociálně patologickým vývojem v podmínkách školy.}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/m2frqu/.
Jak správně citovat práci
KOTULÁNOVÁ, Ivana. Možnosti a meze intervence u dětí ohrožených sociálně patologickým vývojem v podmínkách školy.. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prevence syndromu vyhoření při práci s klienty s drogovou závislostí
Kristýna Šiková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Edukace dívky s Aspergerovým syndromem na základní škole
Alena Fojtíková -
Edukace žáků s ADHD s využitím postupů Marie Montessori na 1. stupni ZŠ v Praze
Miroslava Mourková -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Možnosti edukace žáků s lehkým mentálním postižením
Ilona Švandová -
Edukace žáků s ADHD na běžné základní škole
Leona Šebková
Název
Vložil
Vloženo
Práva