Rozbor image vybrané firmy/značky – Bc. David Passler
Bc. David Passler
Diplomová práce
Rozbor image vybrané firmy/značky
The Company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Anotace:
Abstrakt Hlavním cílem je rozbor image vybrané značky/firmy, která se zabývá výrobou komponent pro benzínové a čerpací stanice a návrh doporučení pro další vývoj image vybrané značky/firmy. Pro úspěšné naplnění předem definovaného cíle v rámci tohoto zpracování jsou stanoveny dílčí cíle, tedy postupné kroky vedoucí k jeho naplnění Image, firemní image, image produktu/značky, monopol, reputace, firemní …víceAbstract:
Abstract The main aim is to analyze chosen image of brand/company, which is producing components for petrol stations and proposal of recommended future development for chosen image of trademark/ company. For successful fulfillment previously defined aims in these analyses are established main aims, therefore step by step heading to the successful fulfillment. Image, firemní image, image produktu/značky …víceKlíčová slova
Image firemní image image produktu/značky monopol reputace firemní identita firemní kultura firemní komunikace produkt propagace distribuce cena Image corporate image product/brand image reputation corporate identity corporate culture corporate communication product promotion distribution price
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková