Bc. David Passler
Master's thesis
Rozbor image vybrané firmy/značky
The Company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Abstract:
Abstrakt Hlavním cílem je rozbor image vybrané značky/firmy, která se zabývá výrobou komponent pro benzínové a čerpací stanice a návrh doporučení pro další vývoj image vybrané značky/firmy. Pro úspěšné naplnění předem definovaného cíle v rámci tohoto zpracování jsou stanoveny dílčí cíle, tedy postupné kroky vedoucí k jeho naplnění Image, firemní image, image produktu/značky, monopol, reputace, firemní …moreAbstract:
Abstract The main aim is to analyze chosen image of brand/company, which is producing components for petrol stations and proposal of recommended future development for chosen image of trademark/ company. For successful fulfillment previously defined aims in these analyses are established main aims, therefore step by step heading to the successful fulfillment. Image, firemní image, image produktu/značky …moreKeywords
Image firemní image image produktu/značky monopol reputace firemní identita firemní kultura firemní komunikace produkt propagace distribuce cena Image corporate image product/brand image reputation corporate identity corporate culture corporate communication product promotion distribution price
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková