Bc. Monika HOFMANOVÁ

Diplomová práce

Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol

Satisfaction measurement of the Czech Association of Ski Schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou měření spokojenosti zákazníků Českého svazu lyžařských škol. Úvodní kapitoly práce se zaměřují na pojmy zákazník, spokojenost zákazníka a loajalita zákazníka. Dále pak vymezují a detailně popisují postup vypracovávání některých analýz měření spokojenosti zákazníků. Poznatky z úvodní literární rešerše jsou použity v následné praktické části. Praktická část práce …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of customer satisfaction measurement of the Czech Association of Ski Schools. The first chapters focus on the definition of terms as customer, customer satisfaction and customer loyalty. They also define and describe in detail the process of preparing chosen analyses of the customer satisfaction measurement. Theoretical knowledges are used in the practical part. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOFMANOVÁ, Monika. Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/